FAQ
Najczęściej zadawane pytania
- Działanie i funkcje usługi
- Rejestracja oraz konfiguracja przycisku
- Wykonywanie i odbieranie połączeń
- Opcje i konfiguracja konta
- Subskrybcja i rozliczenia
- 1. Jak działa usługa Click2CallMe?
Usługa Click2CallMe umożliwia Twojemu klientowi nawiązanie połączenia głosowego z Tobą lub konsultantem z Twojej firmy.
Usługa jest w pełni internetowa, czyli nie wymaga korzystania z telefonu zarówno ze strony klienta jak również po stronie Twojej firmy - połączenie jest nawiązywane pomiędzy przeglądarkami internetowymi.
- 2. Kim jest klient?
Klient jest osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową. Może to być Twój aktualny klient, lub przyszły, potencjalny klient.
- 3. W jaki sposób Click2CallMe ułatwia kontakt z klientem?
Click2CallMe pozwala klientowi na połączenie się bezpośrednio ze strony internetowej - klient nie musi sięgać po telefon ani nie musi wpisywać numeru telefonu. Do tego klient nie płaci za połączenie, więc nie musi przejmować się kosztami rozmowy.
To sprawi, że klienci chętniej skontaktują się z Tobą, gdy mają pytania dotyczące oferty Twojej firmy.
- 4. Co muszę zrobić, żeby skorzystać z Click2CallMe?
Musisz założyć konto w systemie, czyli zarejestrować się.
Po rejestracji i potwierdzeniu konta otrzymasz kod przycisku (w postaci JavaScript) do umieszczenia na swojej stronie.
- 5. Czy muszę instalować jakieś oprogramowanie?
Żeby korzystać z Click2CallMe nie musisz instalować żadnego oprogramowania - wystarczy, że korzystasz z przeglądarki internetowej obsługującej tę funkcję (Google Chrome, Mozilla Firefox).
- 6. Kiedy klienci będą mogli do mnie dzwonić?
Klienci mogą do Ciebie dzwonić, gdy przycisk Click2CallMe pokaże się na Twojej stronie internetowej. W tym celu powinieneś umieścić na swojej stronie WWW specjalny kod przycisku, który dostaniesz po rejestracji.
- 7. Kto może odbierać połączenia od klientów?
Połączenia od klientów może odbierać osoba zalogowana w Panelu Użytkownika. Możesz to być Ty lub Twoi współpracownicy, czyli konsultanci, których dodasz w systemie.
- 8. W jaki sposób można odbierać połączenia od klientów?
Korzystając z przeglądarki internetowej trzeba się zalogować w Panelu Użytkownika Click2CallMe i przejść do pulpitu usługi. Gdy klient zadzwoni, zostaniesz powiadomiony przez przeglądarkę - usłyszysz dzwonienie.
- 9. Co się stanie, gdy nikt nie odbierze połączenia od klienta?
Klient będzie mógł wypełnić formularz z prośbą o kontakt, podając swoje dane i wybierając dogodną porę kontaktu.
System wyśle powiadomienie (np. mailem) do osoby odpowiedzialnej za obsługę rozmów z informacją o próbie nawiązania połączenia.
- 10. Co będzie gdy klient zadzwoni poza godzinami pracy?
Klient będzie mógł umówić się na rozmowę podając swoje dane kontaktowe w formularzu (mail i/lub numer telefonu) oraz wybierając dogodną porę kontaktu.
W Twojej gestii będzie nawiązanie kontaktu z klientem za pomocą telefonu lub maila.
- 11. Czy klienci będą widzieć, że konsultant jest dostępny, lub że prowadzi rozmowę?
Tak, klienci będą widzieć listę konsultantów z Twojej firmy zarejestrowanych w systemie. Przy każdym konsultancie widnieje jego status dostępności:
- dostępny - gdy jest zalogowany w Panelu Użytkownika i może odebrać połączenie,
- zajęty - gdy aktualnie prowadzi rozmowę,
- niedostępny - gdy nie jest zalogowany lub jeżeli ręcznie ustawił taki status.
- 1. Jak zarejestrować się w Click2CallMe?
Wejdź na stronę www.click2callme.pl/rejestracja a następnie wypełnij formularz w kilku prostych krokach.
- 2. Co jest potrzebne do rejestracji?
Trzeba podać swój adres e-mail, na który prześlemy mail z linkiem do aktywacji konta.
Musisz również podać nazwę swojej firmy, na stronie której będzie umieszczony przycisk Click2CallMe.
- 3. Kiedy otrzymam kod przycisku Click2CallMe do wstawienia na moją stronę WWW?
Kod przycisku otrzymasz gdy potwierdzisz rejestrację i zalogujesz się na swoje konto.
Wtedy wyślemy Tobie maila ze wskazówkami. Możesz go również pobrać w Panelu Użytkownika w sekcji Ustawienia > Przycisk dzwonienia.
- 4. W jaki sposób mam umieścić przycisk Click2CallMe na swojej stronie WWW?
Najlepiej umieść go na swojej stronie głównej - na przykład w pliku index.html.
Kod powinien znajdować się w obrębie sekcji <body>...</body> strony HTML.
- 5. Jak mogę dostosować wygląd przycisku?
Wygląd przycisku możesz dostosować w każdej chwili - nawet po umieszczeniu kodu przycisku na swojej stronie (nie musisz ponownie wstawiać kodu przycisku do pliku HTML na swojej stronie).
- 6. Gdzie znajdę kod przycisku Click2CallMe?
Kod przycisku znajdziesz w Panelu Użytkownika Click2CallMe w sekcji Ustawienia > Przycisk dzwonienia.
- 1. W jaki sposób klient zainicjuje połączenie?
Klient odwiedzający Twoją stronę internetową zobaczy przycisk Click2CallMe z podanym przez Ciebie tekstem (domyślnie 'Zadzwoń do nas").
Gdy na niego kliknie, otworzy się nowa strona, tak zwana 'Strona Dzwonienia'.
Na stronie Dzwonienia domyślnie są widoczni konsultanci z Twojej firmy oraz przycisk inicjujący połączenie.
Klient może wybrać jednego z dostępnych konsultantów, a następnie nacisnąć na przycisk połączenia. Po naciśnięciu przycisku przez klienta następuje połączenie z wybranym konsultantem.
- 2. Jak mam odebrać połączenie od klienta?
We wspieranej przeglądarce internetowej zaloguj się do Panelu Użytkownika i przejdź na pulpit.
Upewnij się, że Twój status to 'dostępny', a następnie oczekuj na sygnał dzwonienia.
Tak samo powinni zrobić pozostali konsultanci z Twojej firmy.
- 3. Dlaczego nie przychodzą do mnie żadne połączenia, chociaż jestem zalogowany w Panelu Użytkownika Click2CallMe?
Upewnij się, że Twój status jest ustawiony na 'dostępny'.
Wykonaj połączenie testowe z innego komputera (poproś o pomoc współpracownika).
Jeśli nadal nie widzisz przychodzącego połączenia zajrzyj do sekcji <Pomoc> w stopce strony.
- 4. Odebrałem połączenie, ale nie słyszę klienta - co zrobić?
Sprawdź czy masz poprawnie podłączone słuchawki do komputera.
Upewnij się, że nie masz ściszonego lub wyłączonego dźwięku.
Sytuacja może również wynikać z problemu po stronie klienta - np. wyciszony lub niesprawny mikrofon. Żeby się upewnić, że problem nie leży po Twojej stronie wykonaj połączenie testowe z innego komputera, co do którego jesteś pewien, że ma sprawny mikrofon.
- 5. Odebrałem połączenie, ale klient mnie nie słyszy - co zrobić?
Sprawdź czy masz poprawnie podłączony mikrofon do komputera.
Upewnij się, że nie masz wyciszonego mikrofonu.
Sytuacja może również wynikać z problemu po stronie klienta - np. wyciszony dźwięk lub niesprawny głośnik. Żeby się upewnić, że problem nie leży po Twojej stronie wykonaj połączenie testowe z innego komputera co do którego jesteś pewien, że ma sprawny głośnik.
- 6. Co mam zrobić gdy przeglądarka pyta mnie o zgodę na wykorzystanie mikrofonu i kamery?
Wyraź zgodę na wykorzystanie mikrofonu i kamery przez przeglądarkę. Zgoda obowiązuje podczas trwania całej sesji w przeglądarce (do chwili wylogowania).
Pytanie generowane przez przeglądarkę wynika ze standardowych zasad bezpieczeństwa wdrożonych w przeglądarkach w celu zapewnienia prywatności użytkownikom.
- 7. Co mam zrobić żeby przeglądarka nie pytała mnie o zgodę na wykorzystanie mikrofonu i kamery?
Zatwierdź na stałe wykorzystanie mikrofonu i kamery przez click2callme.pl.
W opcjach przeglądarki ustaw: "zawsze zezwalaj dla tej witryny"
- 8. Czy Click2CallMe obsługuje połączenia wideo?
Technologia, na której bazuje Click2CallMe, zapewnia wsparcie dla połączeń wideo. Aktualnie testujemy tą opcję - wkrótce planujemy udostępnienie wideopołączeń (jako opcję).
- 9. Czy planujecie wprowadzenie obsługi Click2CallMe w starszych typach przeglądarek?
Click2CallMe bazuje na nowatorskiej technologii, która nie jest dostępna w starszych przeglądarkach, i najpewniej nie zostanie wprowadzona przez producentów przeglądarek w wersjach, które nie są już rozwijane.
- 10. Co muszę posiadać, żeby skorzystać z usługi Click2CallMe?
Musisz mieć stronę internetową, na której umieścisz przycisk Click2CallMe - to pozwoli klientom na dzwonienie do Ciebie.
Musisz też mieć urządzenie do odbierania rozmów, czyli komputer, tablet lub smartfon ze wspieraną przeglądarką internetową, na którym zalogujesz się do Panelu Użytkownika.
Urządzenie do odbierania rozmów musi być wyposażone w mikrofon i głośnik (tak jak wszystkie nowoczesne laptopy, tablety i smartfony).
W celu zapewnienia jak najlepszej jakości rozmowy z klientem rekomendujemy korzystanie z zestawów słuchawkowych dedykowanych do rozmów internetowych.
- 11. Które przeglądarki internetowe są kompatybilne z Click2CallMe?
Aktualnie Click2CallMe wspiera najbardziej popularne przeglądarki internetowe, czyli:
- Google Chrome w wersji 58.0.3029.96 i wyzszej,
- oraz Mozilla Firefox w wersji 53.0.2 i wyzszej.
Jesteśmy w trakcie przeprowadzania testów usługi z przeglądarkami Opera oraz Microsoft Edge.
- 1. Jak mogę skonfigurować przycisk Click2CallMe?
Wygląd i położenie przycisku Click2CallMe możesz skonfigurować po zalogowaniu do Panelu Użytkownika wybierając z menu Ustawienia > Przycisk dzwonienia.
Pogląd zmian wyglądu przycisku jest widoczny od razu. Nie musisz również ponownie wstawiać kodu przycisku na swoją stronę WWW - po zapisaniu zmian klienci odwiedzający Twoją stronę zobaczą nowy wygląd przycisku.
- 2. Jak mogę skonfigurować Stronę Dzwonienia?
Wygląd Strony Dzwonienia Click2CallMe możesz skonfigurować po zalogowaniu do Panelu Użytkownika wybierając z menu Ustawienia > Strona Dzwonienia.
Pamiętaj żeby zapisać zmiany.
- 1. Czy mogę wypróbować Click2CallMe przed zakupem usługi?
Oczywiście. Możesz skorzystać z 14-dniowego, bezpłatnego okresu próbnego.
- 2. Co się stanie po zakończeniu okresu próbnego?
Jeśli chcesz nadal korzystać z Click2CallMe, wykup subskrypcję w postaci jednego z oferowanych przez nas pakietów.
Jeśli nie chcesz korzystać z Click2CallMe, nie musisz niczego robić - Twoje konto zostanie automatycznie usunięte po pewnym czasie.
Jeżeli potrzebujesz więcej czasu na wypróbowanie usługi lub masz dodatkowe potrzeby - skontaktuj się z nami.
- 3. Jakie warianty subskrypcji są dostępne?
Oferujemy trzy wariatny subskrypcji, które są szczegółowo opisane w cenniku.
Jeśli masz dodatkowe potrzeby, wykraczające poza zdefiniowane pakiety, skontaktuj się z nami.
- 4. Za jaki okres mogę opłacić usługę?
Możesz zapłacić za rok z góry - w takim przypadku płacisz mniej niż opłacając usługę co miesiąc. Otrzymasz również jedną fakturę i masz spokojną głowę - nie musisz pamiętać o comiesięcznym przedłużaniu ważności konta oraz konieczności opłacania usługi.
Jeśli wolisz, możesz rozliczać się w trybie miesięcznym - wówczas co miesiąc płacisz (z góry) za korzystanie z usługi oraz otrzymujesz fakturę.
- 5. Jak mogę zapłacić za usługę?
Usługę możesz opłacić płacąc on-line. Aktualnie Jesteśmy zintegrowani z PayPal.
Planujemy także wprowadzić integrację z innymi systemami płatności.
- 6. W jaki sposób otrzymam fakturę?
Po opłaceniu subskrypcji otrzymasz fakturę w postaci elektronicznej - wyślemy ją mailem na adres aktualnie skonfigurowany w Twoim profilu.
- 7. Czy mogę zmienić subskrybowany pakiet?
W trakcie rocznego okresu rozliczeniowego możesz zmienić pakiet na wyższy. W tym celu skontaktuj się z nami.
Po upływie okresu rozliczeniowego będziesz mógł wybrać preferowany pakiet spośród aktualnie dostępnych w ofercie.
W przypadku miesięcznego okresu rozliczeniowego możesz zmienić pakiet w chwili przedłużania subskrypcji - wybierz wówczas preferowany pakiet spośród aktualnie dostępnych w ofercie.
- 8. Czy mogę skorzystać z Click2CallMe nie mając firmy?
Click2CallMe jest usługą przeznaczoną dla firm, jeżeli jesteś użytkownikiem indywidualnym lub działasz w ramach innej formie prawnej (np. stowarzyszenie itp.) skontaktuj się z nami.