Jak to działa?

Zwiększ satysfakcję klientów w czterech

prostych krokach

Rejestracja w Click2CallMe

Rejestracja w Click2CallMe

Załóż konto na Click2CallMe.pl klikając na przycisk ‚Rejestracja’

Rejestracja jest darmowa – nie musisz płacić czy podawać danych karty płatniczej

Więcej

Rejestracja jest łatwa i szybka:

  • Podajesz swój adres e-mail
  • Ustawiasz hasło
  • Określasz nazwę konta firmowego (może to być nazwa firmy)
  • Po otrzymaniu maila potwierdzasz rejestrację klikając na link

Od tej chwili możesz zalogować się do Panelu Użytkownika Click2CallMe

Wstawienie przycisku na stronę

Żeby umożliwić Twoim klientom dzwonienie do Twojej firmy musisz umieścić przycisk Click2CallMe na swojej stronie WWW.

W tym celu otrzymasz wygenerowany specjalnie dla Ciebie kod JavaScript, który powinieneś wstawić do pliku HTML na swojej witrynie.

Po wstawieniu kodu na Twojej stronie pokaże się przycisk Click2CallMe, który umożiiwi nawiązanie połączenia z Twoją firmą.

Więcej

W Panelu Użytkownika możesz dostosować wygląd i położenie przycisku. Możesz również ustawić tekst, który wyświetla się na przycisku.

Po zapisaniu zmian będą one automatycznie widoczne na Twojej stronie – nie musisz ponownie zmieniać kodu JavaScript w swoich plikach HTML.

Wstawienie przycisku na stronę
Logowanie się do Panelu Użytkownika

Logowanie się do Panelu Użytkownika

Żeby odbierać połączenia od klientów musisz zalogować się do Panelu Użytkownika Click2CallMe.

W tym celu w przeglądarce internetowej wejdź na stronę www.click2callme.pl/zaloguj a następnie zaloguj się.

Po zalogowaniu i przejściu na pulpit Panelu Użytkownika możesz odbierać przychodzące połączenia.

Więcej

Aktualnie Click2CallMe wspiera przeglądarki Google Chrome oraz Mozilla Firefox – pamiętaj żeby, logując się do Click2CallMe, korzystać z takiej przeglądrki. Upewnij się, że masz aktualną wersję.

W celu zapewnienia jak najlepszej jakości rozmów skorzystaj z zestawu słuchawkowego przeznaczonego do rozmów internetowych.

Odbieranie połączeń od klientów

To wszystko co jest potrzebne żeby korzystać z zalet Click2CallMe – możesz teraz odbierać połączenia od klientów, rozmawiać z nimi i przedstawiać im swoją ofertę.

Więcej

Klienci którzy chcą dzwonić do Ciebie widzą Twój status – czy jesteś dostępny, zajęty (rozmawiasz) lub niedostępny.

Jeśli jesteś niedostępny, na przykład poza godzinami pracy, klienci mogą wypełnić formularz z prośbą o kontakt. Dane kontaktowe klienta przekażemy Ci mailem.

Jeśli chcesz możesz dodać współpracowaników do systemu, jako konsultantów, którzy również będą mogli odbierać połączenia i rozmawiać z klientami.

Odbieranie połączeń od klientów

Wypróbuj za darmo!

Testuj Click2CallMe przez 14 dni.

Załóż do 10 kont konsultantów bez żadnych kosztów.
Przekonaj się jak łatwe i intuicyjne jest korzystanie z usługi.
Do rejestracji nie jest potrzebna karta kredytowa oraz nie jest wymagana płatność.

Już teraz dołącz do grona zadowolonych klientów

Jesteś niezdecydowany? Masz pytania?

Skontaktuj się z nami – udzielimy Ci wszystkich informacji.
Napisz do nas na kontakt@click2callme.pl, zadzwoń +48-22-2991476 żeby umówić się na demonstrację działania usługi.
Możesz też wypróbować jak działa Click2CallMe – klinij na przycisk ‚Zadwoń do nas’ w stopce strony i przekonaj się jak łatwe jest dzwonienie prosto ze strony WWW.

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij