Sprawdź czy masz poprawnie podłączone słuchawki do komputera.

Upewnij się, że nie masz ściszonego lub wyłączonego dźwięku.

Sytuacja może również wynikać z problemu po stronie klienta – np. wyciszony lub niesprawny mikrofon. Żeby się upewnić, że problem nie leży po Twojej stronie wykonaj połączenie testowe z innego komputera, co do którego jesteś pewien, że ma sprawny mikrofon.

Was this answer helpful ? Yes / No

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij