Sprawdź czy masz poprawnie podłączony mikrofon do komputera.

Upewnij się, że nie masz wyciszonego mikrofonu.

Sytuacja może również wynikać z problemu po stronie klienta – np. wyciszony dźwięk lub niesprawny głośnik. Żeby się upewnić, że problem nie leży po Twojej stronie wykonaj połączenie testowe z innego komputera co do którego jesteś pewien, że ma sprawny głośnik.

Was this answer helpful ? Yes / No

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij