Tak, klienci będą widzieć listę konsultantów z Twojej firmy zarejestrowanych w systemie. Przy każdym konsultancie widnieje jego status dostępności:

  • dostępny – gdy jest zalogowany w Panelu Użytkownika i może odebrać połączenie,
  • zajęty – gdy aktualnie prowadzi rozmowę,
  • niedostępny – gdy nie jest zalogowany lub jeżeli ręcznie ustawił taki status.
Was this answer helpful ? Yes / No

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij