Czy Click2CallMe obsługuje połączenia wideo?

Technologia, na której bazuje Click2CallMe, zapewnia wsparcie dla połączeń wideo. Aktualnie testujemy tą opcję – wkrótce planujemy udostępnienie wideopołączeń (jako opcję).

Odebrałem połączenie, ale klient mnie nie słyszy – co zrobić?

Sprawdź czy masz poprawnie podłączony mikrofon do komputera. Upewnij się, że nie masz wyciszonego mikrofonu. Sytuacja może również wynikać z problemu po stronie klienta – np. wyciszony dźwięk lub niesprawny głośnik. Żeby się upewnić, że problem nie leży po...

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij