Czy mogę zmienić subskrybowany pakiet?

W trakcie rocznego okresu rozliczeniowego możesz zmienić pakiet na wyższy. W tym celu skontaktuj się z nami. Po upływie okresu rozliczeniowego będziesz mógł wybrać preferowany pakiet spośród aktualnie dostępnych w ofercie. W przypadku miesięcznego okresu...

W jaki sposób otrzymam fakturę?

Po opłaceniu subskrypcji otrzymasz fakturę w postaci elektronicznej – wyślemy ją mailem na adres aktualnie skonfigurowany w Twoim profilu.

Jak mogę zapłacić za usługę?

Usługę możesz opłacić płacąc on-line. Aktualnie Jesteśmy zintegrowani z PayPal. Planujemy także wprowadzić integrację z innymi systemami płatności.

Za jaki okres mogę opłacić usługę?

Możesz zapłacić za rok z góry – w takim przypadku płacisz mniej niż opłacając usługę co miesiąc. Otrzymasz również jedną fakturę i masz spokojną głowę – nie musisz pamiętać o comiesięcznym przedłużaniu ważności konta oraz konieczności opłacania usługi....

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij