Co będzie gdy klient zadzwoni poza godzinami pracy?

Klient będzie mógł umówić się na rozmowę podając swoje dane kontaktowe w formularzu (mail i/lub numer telefonu) oraz wybierając dogodną porę kontaktu. W Twojej gestii będzie nawiązanie kontaktu z klientem za pomocą telefonu lub maila.

Co się stanie, gdy nikt nie odbierze połączenia od klienta?

Klient będzie mógł wypełnić formularz z prośbą o kontakt, podając swoje dane i wybierając dogodną porę kontaktu. System wyśle powiadomienie (np. mailem) do osoby odpowiedzialnej za obsługę rozmów z informacją o próbie nawiązania...

W jaki sposób można odbierać połączenia od klientów?

Korzystając z przeglądarki internetowej trzeba się zalogować w Panelu Użytkownika Click2CallMe i przejść do pulpitu usługi.  Gdy klient zadzwoni, zostaniesz powiadomiony przez przeglądarkę – usłyszysz dzwonienie.

Kto może odbierać połączenia od klientów?

Połączenia od klientów może odbierać osoba zalogowana w Panelu Użytkownika. Możesz to być Ty lub Twoi współpracownicy, czyli konsultanci, których dodasz w systemie.

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij