Pod koniec listopada wybraliśmy się na 25. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw, które odbywały się w dniach 23-25.11 w PKiN w Warszawie. Chcieliśmy poznać lepiej branżę turystyczną i osobiście porozmawiać z jej przedstawicielami, by zdobyć jak najwięcej informacji o tym, czego jej pracownicy potrzebują.
Pozytywnie zaskoczyła nas liczba wystawców i zwiedzających. Spotkaliśmy wiele firm z zagranicy działających również w Polsce, które jednak nie posiadają tutaj regionalnego przedstawicielstwa. To była dla nas pierwsza ważna informacja – właśnie takim firmom darmowe połączenia poprzez stronę internetową mogą być szczególnie potrzebne! Dzięki temu uniknęłyby narażania swoich klientów na wysokie koszty połączeń międzynarodowych. Dajemy także możliwość wykonania połączenia do wybranej przez dzwoniącego osoby (konsultanta), zatem dzięki Click2CallMe klienci mogą dzwonić bezpośrednio do konkretnej osoby z wybranego działu firmy.
Po rozmowach z działającymi prężnie na terenie Polski firmami turystycznymi potwierdziliśmy również, że sprzedaż wycieczek wymaga jak najbardziej bezpośredniego kontaktu. Dlatego, jeśli nie można spotkać się osobiście, to o wiele lepiej sprawdzają się rozmowy głosowe, a nie czat. Rozmawiając, sprzedawcy mają możliwość poznania potrzeb klienta i zachwalenia swojej oferty, czy opowiedzenia klientowi, jakich wrażeń podczas wyprawy może się spodziewać. Turystyka to oczywiście nie jedyna branża, w której sprzedaż powinna odbywać się osobiście bądź telefonicznie. Jednak cieszymy się, że udało nam się bezpośrednio potwierdzić, że produkt taki, jak Click2CallMe jest w tej branży szczególnie pożądany.
Dzięki odwiedzinom na targach TT Warsaw skonfrontowaliśmy nasze hipotezy dotyczące zapotrzebowania na produkt taki, jak Click2CallMe w branży turystycznej. Następny krok to kontynuacja nawiązanych podczas targów relacji i szukanie kolejnych firm z tej oraz innych branż. To oznacza, że nadchodzący 2018 będzie obfitował w kolejne wyzwania. Nie możemy się już doczekać!