Zapewne wiesz, że samo stworzenie strony internetowej i opublikowanie jej w sieci to dopiero pierwszy krok do zdobycia nowych klientów. Drugi krok to przyciągnięcie potencjalnych klientów na swoją stronę. Najlepiej, by odwiedzali ją regularnie i spędzali na niej tyle czasu, by dać się przekonać, że warto kupić Twój produkt bądź skorzystać z Twoich usług. Znamy kilka niezawodnych sposobów. Koniecznie je przetestuj!

 

  1. Kampania reklamowa

To sposób najbardziej oczywisty, ale i najbardziej skuteczny. Taka prawda! Szczególnie na początku ważne jest przeznaczenie części budżetu na reklamę swoich usług i produktów. Ludzie muszą się dowiedzieć, że Twoja marka w ogóle istnieje oraz, co i komu oferuje. Możesz próbować samodzielnie prowadzić kampanie na Facebooku czy w AdWords albo powierzyć to zadanie komuś z doświadczeniem. Na pewno warto umieścić ten punkt w planie działań promocyjnych.

 

  1. Regularne prowadzenie bloga

Nie trzeba być blogerem lifestylowym, by pisać i publikować swoje teksty w sieci. Jeśli masz stronę internetową promującą markę, dziel się swoją wiedzą. Wystarczy stworzyć dodatkową zakładkę i regularnie pisać artykuły, które naprawdę nie muszą być długie. Ważne jest, by, w miarę możliwości, zawierały słowa kluczowe związane z Twoją działalnością – to wpłynie pozytywnie na pozycję w wyszukiwarkach. Ponadto, jeśli będziesz pisać regularnie, boty dodatkowo wyróżnią Twoją stronę na tle innych. A jeśli do tego artykuły będą ciekawe i treści wartościowe – możesz liczyć na rosnące grono czytelników. Pamiętaj, że dzielenie się wiedzą z innymi to świetny sposób na budowanie wizerunku eksperta. Chcesz sprawić, by Twoi potencjalni klienci zaufali Ci? Prowadź bloga i publikuj na nim wartościowe treści!

 

  1. Wysyłka newslettera

To metoda, która do pewnego momentu jest całkowicie bezpłatna – wymaga jedynie czasu poświęconego na napisanie krótkiego listu do użytkowników czy obecnych klientów. Zbieraj bazę kontaktów od samego początku. Pamiętaj o uzyskaniu od nich oficjalnej zgody na przesyłanie oferty! Jeśli właśnie wprowadzasz nowy produkt do swojego sklepu internetowego lub w Twojej ofercie pojawił się nowy rodzaj usługi – od razu powiadom o tym osoby ze swojej bazy kontaktów. Programy do wysyłki pozwalają na personalizację przekazu, np. dodanie imienia na początku wiadomości. Wysyłając newsletter, masz pewność, że zostanie przynajmniej zauważony w folderze Odebrane. Dlatego warto nadać mu tytuł, który zachęci do odczytania całej wiadomości i – docelowo – kliknięcia w link do Twojej strony, który koniecznie umieść w treści (najlepiej kilka razy).

 

  1. Aktywna obecność w kanałach social media

Od social media nie da się już uciec. Większość branż z powodzeniem znajduje swoje miejsce w wybranych portalach społecznościowych. Poza samym prowadzeniem komunikacji na fanpage’u czy Instagramowym profilu, warto rozważyć także prowadzenie grupy np. na Facebooku. To nie tylko sposób na uzyskanie większych zasięgów bez inwestowania budżetu w reklamę (grupy na Facebooku mają o wiele lepsze zasięgi organiczne niż fanpage’e), ale także miejsce bardziej bezpośredniej komunikacji i platforma wymiany wiedzy. Ze wszystkich miejsc, w których Twoja marka jest obecna w social media możesz oczywiście (i powinieneś) linkować do swojej strony!

 

  1. Linkowanie wewnętrzne

Co więcej możesz zrobić, gdy już przyciągniesz potencjalnego klienta na swoją stronę? Zatrzymać go na dłużej. Jeśli prowadzisz bloga, linkuj w treści artykułów do innych podstron: produktowych, prezentujących ofertę, powiązanych artykułów na blogu, formularza kontaktowego. W ten sposób sprawisz, że użytkownik zostanie u Ciebie na dłużej i może zostawi kontakt do siebie. A wtedy możesz korzystać z innych form promocji, które doprowadzą do tego, że zostanie Twoim wiernym klientem. Powodzenia!

 

Chcesz ułatwić swojemu potencjalnemu klientowi kontakt z Tobą, bezpośrednio ze swojej strony internetowej? Skorzystaj z Click2CallMe, wyjątkowego komunikatora biznesowego. Tylko do końca roku zupełnie ZA DARMO! Zarejestruj się z kodem promocyjnym „Facebook2017”.

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij