Kiedy zarejestrujesz się już w usłudze Click2CallMe, ale jeszcze nim odbierzesz pierwsze połączenie, masz przed sobą zadanie skonfigurowania strony dzwonienia. Pozwoli Ci to poinformować klientów, w jakie dni i w jakich godzinach mogą się z Tobą kontaktować oraz, z kim mogą rozmawiać – w tym celu skonfigurujesz konta konsultantów. Jak to zrobić? Czytaj dalej!
- Załóż i uzupełnij konta konsultantów
Po zalogowaniu wybierz w bocznym menu: Ustawienia > Konta. Tutaj możesz nadać nazwę konsultantowi oraz dodawać kolejnych. Po kliknięciu: Twoje konto > Edytuj swoje konto, masz możliwość zmiany imienia, nazwiska oraz zdjęcia przypisanego do Twojego konta. Idealne będzie zdjęcie w tzw. kwadracie o wymiarach: 150×150 (lub proporcjonalnie większym).
Po kliknięciu przycisku „Dodaj konto” możesz założyć dodatkowe konta dla innych konsultantów, podając: adres mailowy, imię, nazwisko, hasło oraz, dodając zdjęcie konsultanta. Nie ma konieczności tworzenia od razu kont dla wszystkich konsultantów – w każdej chwili możesz modyfikować ich listę i konfigurować nowe konta.
- Skonfiguruj stronę dzwonienia do Twojej firmy
Po dodaniu kont konsultantów, przejdź do zakładki: Ustawienia > Strona dzwonienia. W tym miejscu:
– dodaj logo swojej marki;
– ustaw wyświetlaną nazwę firmy oraz adres strony WWW;
– podaj godziny, w jakich dostępni są konsultanci w poszczególne dni (od poniedziałku do piątku, w soboty i w niedziele).
To bardzo ważne, by wpisane podczas konfiguracji godziny dotyczyły pracy konsultantów, a nie całej firmy – tak, by nie wprowadzać w błąd klienta zainteresowanego kontaktem z nami. Jeśli jednak gość Twojej strony spróbuje skontaktować się z Tobą poza ustalonymi godzinami dostępności konsultantów, trafi na formularz, w którym będzie mógł zamówić rozmowę z konsultantem – Click2CallMe pomaga Ci zdobywać nowych klientów także wtedy, gdy Ty odpoczywasz:
- Sprawdź, jak wygląda Twoja strona dzwonienia
Wreszcie przyszedł czas, by sprawdzić, co zobaczy Twój potencjalny klient po kliknięciu w przycisk dzwonienia na stronie. Link do testowego wyglądu strony dzwonienia znajdziesz w zakładce: Ustawienia > Strona dzwonienia > Link do Twojej strony dzwonienia:
Skopiuj link od schowka i wklej do przeglądarki. Tak wygląda przykładowa strona dzwonienia skonfigurowana przez nas:
Widać na niej dostępnych konsultantów (oznaczonych zieloną kropką) i przycisk, który pozwala wykonać od razu połączenie. Podane są też godziny, w jakich dostępni są konsultanci.
Jak widzisz, wystarczą zatem dwa kliknięcia, by Twój klient zadzwonił do Ciebie, bezpośrednio z przeglądarki!