Kiedy zarejestrujesz się już w usłudze Click2CallMe, ale jeszcze nim odbierzesz pierwsze połączenie, masz przed sobą zadanie skonfigurowania strony dzwonienia. Pozwoli Ci to poinformować klientów, w jakie dni i w jakich godzinach mogą się z Tobą kontaktować oraz, z kim mogą rozmawiać – w tym celu skonfigurujesz konta konsultantów. Jak to zrobić? Czytaj dalej!

  1. Załóż i uzupełnij konta konsultantów

Po zalogowaniu wybierz w bocznym menu: Ustawienia > Konta. Tutaj możesz nadać nazwę konsultantowi oraz dodawać kolejnych. Po kliknięciu: Twoje konto > Edytuj swoje konto, masz możliwość zmiany imienia, nazwiska oraz zdjęcia przypisanego do Twojego konta. Idealne będzie zdjęcie w tzw. kwadracie o wymiarach: 150×150 (lub proporcjonalnie większym).

Po kliknięciu przycisku „Dodaj konto” możesz założyć dodatkowe konta dla innych konsultantów, podając: adres mailowy, imię, nazwisko, hasło oraz, dodając zdjęcie konsultanta. Nie ma konieczności tworzenia od razu kont dla wszystkich konsultantów – w każdej chwili możesz modyfikować ich listę i konfigurować nowe konta.

  1. Skonfiguruj stronę dzwonienia do Twojej firmy

Po dodaniu kont konsultantów, przejdź do zakładki: Ustawienia > Strona dzwonienia. W tym miejscu:
      dodaj logo swojej marki;
      ustaw wyświetlaną nazwę firmy oraz adres strony WWW;
      podaj godziny, w jakich dostępni są konsultanci w poszczególne dni (od poniedziałku do piątku, w soboty i w niedziele).

To bardzo ważne, by wpisane podczas konfiguracji godziny dotyczyły pracy konsultantów, a nie całej firmy – tak, by nie wprowadzać w błąd klienta zainteresowanego kontaktem z nami. Jeśli jednak gość Twojej strony spróbuje skontaktować się z Tobą poza ustalonymi godzinami dostępności konsultantów, trafi na formularz, w którym będzie mógł zamówić rozmowę z konsultantem – Click2CallMe pomaga Ci zdobywać nowych klientów także wtedy, gdy Ty odpoczywasz:

  1. Sprawdź, jak wygląda Twoja strona dzwonienia

Wreszcie przyszedł czas, by sprawdzić, co zobaczy Twój potencjalny klient po kliknięciu w przycisk dzwonienia na stronie. Link do testowego wyglądu strony dzwonienia znajdziesz w zakładce: Ustawienia > Strona dzwonienia > Link do Twojej strony dzwonienia:

Skopiuj link od schowka i wklej do przeglądarki. Tak wygląda przykładowa strona dzwonienia skonfigurowana przez nas:

Widać na niej dostępnych konsultantów (oznaczonych zieloną kropką) i przycisk, który pozwala wykonać od razu połączenie. Podane są też godziny, w jakich dostępni są konsultanci.

Jak widzisz, wystarczą zatem dwa kliknięcia, by Twój klient zadzwonił do Ciebie, bezpośrednio z przeglądarki!

Zacznij korzystać z Click2CallMe ZA DARMO już od DZIŚ do KOŃCA ROKU! Zarejestruj się, ustaw własną stronę dzwonienia i odbieraj połączenia od swoich klientów!

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij