Jeśli już zaczynasz korzystanie z Click2CallMe bądź zastanawiasz się nad tym, ten przewodnik jest dla Ciebie. Zobacz, jak łatwa jest obsługa panelu użytkownika. Poznaj funkcjonalności, które w prosty i intuicyjny sposób pozwolą Ci na nawiązanie kontaktu z Twoim klientem.

 

Co znajdziesz w menu głównym?

Po zalogowaniu do panelu użytkownika, zawsze po lewej stronie znajdziesz menu główne, a w nim kategorie: pulpit, historię, ustawienia, kontrolę subskrypcji oraz pomoc. Poniżej omawiamy poszczególne sekcje.

 

Pulpit – Twoje centrum dowodzenia

Tuż po zalogowaniu trafiasz na pulpit. To miejsce, które będziesz odwiedzać codziennie, korzystając z Click2CallMe. To właśnie na pulpicie:

  • Ustawiasz swój status – dostępny / niedostępny, który decyduje o tym, czy Twoi klienci mogą się do Ciebie dodzwonić
  • Odbierasz / odrzucasz połączenia przychodzące od swoich klientów
  • Zarządzasz opcją videorozmowy (dostępną wkrótce)  – ta możliwość pozwala na jeszcze bardziej bezpośredni kontakt
  • Notujesz najważniejsze ustalenia z rozmowy z danym klientem – Ty i każdy z Twoich konsultantów będzie mógł zapisać kluczowe informacje z rozmowy, w tym kontakt do klienta, jeśli ten go poda

Powyższe funkcjonalności pozwolą Ci na sprawne zarządzanie swoją dostępnością oraz informacjami o osobach, które do Ciebie dzwoniły – potencjalnych klientach.

 

Historia konsultanta i klientów

Kolejna kategoria w menu głównym to „Historia”, która dzieli się na dwie podkategorie:

  •      Użytkownika
  •      Klientów

W pierwszej z tych sekcji można sprawdzić daty: rejestracji, logowania do systemu na stronie internetowej, zmiany statusu (dostępny / zajęty / niedostępny).

Zaś w historii klientów będzie można śledzić następujące zdarzenia: kliknięcia w przycisk dzwonienia na stronie, start i koniec rozmowy. Docelowo to właśnie na podstawie tych danych będzie można generować m.in. miesięczne statystyki połączeń i kontaktów z klientami.

 

Kody do implementacji oraz opcje personalizacji

Sekcja „Ustawienia” zawiera kilka podkategorii:

  •      Kod przycisku – tutaj znajdziesz kod JavaScript do wklejenia na swoją stronę www oraz link do Twojej strony dzwonienia – możesz go używać zawsze, gdy chcesz kierować bezpośrednio do strony, z której użytkownik Twojej witryny może wykonać połączenie
  •      Przycisk dzwonienia – tutaj personalizujesz przycisk Click2CallMe i dopasowujesz go do swojej witryny – szczegółowo opisaliśmy temat w tym artykule 
  •      Strona dzwonienia – w tym miejscu wgrywasz logo swojej firmy, podajesz jej nazwę, adres WWW i ustawiasz godziny pracy, w których Twoi konsultanci będą odbierać połączenia
  •      Konta – tu możesz zarządzać swoim kontem (imię i nazwisko, zdjęcie, hasło i adres e-mail) oraz dodawać konta dla nowych konsultantów

 

Twoje płatności pod kontrolą

W sekcji „Subskrypcja” możesz zmieniać rodzaj subskrypcji, kontrolować historię swoich płatności oraz faktur. Wszystkie ważne dane masz zawsze na wyciągnięcie ręki.

 

W razie czego, służymy pomocą

W ostatniej sekcji „Pomoc” umieściliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania (FAQ). Jeśli nie znajdziesz tam rozwiązania swojego problemu, zawsze możesz skontaktować się z nami bezpośrednio.

 

Click2CallMe tworzymy z myślą o Tobie

W Click2CallMe dbamy o to, byś najważniejsze informacje miał zawsze pod kontrolą. Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy niezwykle intuicyjny panel obsługi, w którym w prosty sposób możesz zarządzać połączeniami, płatnościami oraz kontami swoich pracowników. Masz możliwość personalizowania także tych elementów, które zobaczą użytkownicy Twojej witryny. Jeśli chcesz sprawdzić Click2CallMe i osobiście przekonać się, jak wygląda korzystanie z naszej usługi, już dziś zapisz się na 30-dniowy darmowy okres próbny.

Kontynując korzystanie z tej strony zgadzasz się na użycie ciasteczek. więcej informacji

Opcje ciasteczek (pliki cookie) na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na ciasteczka", aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z przeglądania strony. Kontynuując korzystanie ze strony bez zmiany ustawień ciasteczek lub klikając w "Akceptuj" wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek. Jednocześnie pragniemy poinformować, że zbieramy anonimowe statystyki wyświetlania strony przy użyciu narzędzi Google Analytics.

Zamknij